Saturday 28 September 2013

Program "GENG PENYAYANG GENG KITA" Siri 1

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah pada 26hb September yang lalu iaitu sekitar jam 5.00 petang sehingga 5.30 petang bertempat di gazebo berhadapan surau Al-Iqra telah diadakan program "Geng Penyayang Geng Kita". Program ini telah dijayakan oleh semua penggerak yang diletakkan di bawah satu biro yang sama iaitu Biro Dakwah dan Surau atau lebih dikenali dengan nama BIDAS.

Program ini dijalankan mengikut tema yang dipilih untuk setiap siri yang dijalankan oleh BIDAS. Siri pertama ini, BIDAS memilih untuk memberi pamplet berkisar tentang Mesir dan peranan kita. Walaupun ia dilihat kecil dan berbentuk helaian, tetapi ia sarat dengan maklumat dan ilmu untuk kita ketahui.

Disamping itu, BIDAS berjaya menarik lebih ramai warga kolej untuk mengenali apa itu PMH melalui jualan Big Apple yang dijalankan serentak bersama-sama dengan penyebaran pamplet kepada warga kolej yang melalui kawasan sekitarnya.Tahniah kami ucapkan kepada semua ajk yang menjadi tulang belakang kepada kejayaan mereka menyebarkan dakwah mereka bersama BIDAS dan PMH.
Tahniah kami ucapkan :-)

Di sini, kami selitkan sedikit gambar sekitar program ini dijalankan...


 Inilah pamplet yang di sediakan oleh Biro BIDAS...
 Walaupun ia kecil, tetapi Insyallah ia boleh dimanfaatkan..
 Jualan Big Apple dan pemberian pamplet kepada warga kolej
 Big Apple d'puncak
Ini dia antara warga kolej yang sempat bersama kami

Terima kasih kepada semua warga kolej jasmine yang memberi sokongan padu kepada penggerak BIDAS dan PMH.

Sekian,terima kasih
wassalam wbt
<ds>

No comments:

Post a Comment