Saturday 28 September 2013

Pembuka Tirai Semester Ini

Assalamualaikum wbt..

Apa khabar sahabat sekalian? Moga-moga sahabat-sahabat sekalian berada dalam kesihatan yang terbaik dan diharapkan juga iman dan taqwa sahabat sekalian berada dalam tingkat yang terbaik.Amin Ya Robbal Al-Amin.

Bermulanya semester yang baru ini, PMH telah menjalankan dua aktiviti yang dianggap sebagai aktiviti permulaan kami kepada semua warga Kolej Jasmine,Kolej Warna Alam.Aktiviti yang telah berjaya dilaksanakan oleh para penggerak PMH adalah seperti "Program Geng Penyayang Geng Kita" dan Malam Sambutan Pelajar Baru atau lebih dikenali dengan nama Malam Sampel".Alhamdulillah,dengan terlaksanakan program ini,ia sebagai langkah terbaik untuk kami penggerak-penggerak PMH mendekati warga Kolej Jasmine untuk membina ukhwah sesama kita.Amin.

Namun, kami barisan penggerak PMH berharap agar warga Kolej Jasmine memberi sokongan kepada kami untuk menjalankan gerak kerja kami sebaik mungkin dengan menyertai aktiviti-aktiviti yang kami jalankan.Ia bukan sahaja terbuka kepada mahasiswa dan mahasiswi yang bergama Islam sahaja, ia juga terbuka untuk semua warga Kolej Jasmine untuk menghadiri aktiviti-aktiviti kami. Semoga perkongsian yang sedikit ini mampu membuka hati kita semua untuk menjadi hamba yang lebih baik.Amin.

Jangan lupa untuk sentiasa bersama kami di saluran utama kami iaitu di Facebook kami iaitu di Persatuan Mahasiswa Hadhari UiTM Puncak perdana dan blog rasmi kami.Insyallah ini akan menjadi wadah kita untuk saling bertukar pendapat dan ilmu berguna.Insyallah.

Sekian Terima kasih
<ds>


No comments:

Post a Comment