Thursday 24 October 2013

Santai Gazebo bertemakan "Shine Bright Like A Diamond"


Assalamualaikum wbt...



Pada malam ini pada jam 9 malam kami dari barisan penggerak PMH akan mengadakan forum bertemakan "Shine Bright Like A Diamond" bertempat di surau Al-Iqra Kolej Jasmine.Mungkin ada yang keliru kenapa dari gazebo bertukar ke surau pula?Asif di atas kekurangan kami kali ini,ada sebab-sebab tertentu yang tidak dapat kami elakkan.Tidak mengapa para sahabat, yang penting program ini dapat dijalankan dan penyampaian ilmu itu berjalan lancar.

Kalau sahabat sekalian ingin tahu lebih dalam mengapa kami memilih tajuk "Shine Bright Like A Diamond" ini, apa lagi jom bersama kami malam ini. Insyallah bersama moderator Syafiqah Nina dan tiga orang ahli panel jemputan yang kami tampilkan khas malam ini, insyallah ada kelainan yang ingin di sampaikan di situ.Sama-sama kita nanti kan apakah sebenarnya yang ingin disampaikan dan apakah sebenarnya kaitan tajuk ini dengan kehidupan seharian kita. 

Jom ramai-ramai kita penuhkan surau kita dengan pengisian ilmu ini.Insyallah dari sedikit ilmu ini kita dapat manfaatkan untuk masa depan. Kita sama-sama mencari ilmu dan insyallah ilmu itu yang akan mengingatkan kita tentang apa kita perlu lakukan agar menjadi lebih baik. Jika baik ilmunya,insyallah baik pengakhirannya. Ilmu yang baik diambil, ilmu yang kurang baik jadikan sempadan.

Jadi akhir kata,pastikan temu janji sahabat sekalian bersama kami barisan penggerak PMH malam ini ya.Jumpa di sana,insyallah.


Sekian
Wassalam
<ds>

No comments:

Post a Comment