Sunday 15 March 2015

MALAM SAMPEL (SAMBUTAN PELAJAR BARU) PMH 2015

Bismillahirahmanirahhim...
Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah syukur kepada Allah swt kerana masih diberikan nikmat Iman serta nikmat Islam yang mana nikmat paling besar telah diberikan kepada kita yang benama Muslim. Dengan nikmat itu dapatlah kita diberi peluang oleh-Nya untuk kita terus meningkatkan amalan kita. Selawat dan salam kepada nabi junjungan kita Nabi Muhammad SAW. Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad.

Pada 9 Mac 2015 yang lalu, Persatuan Mahasiswa Hadhari (PMH) telah mengadakan program Malam Sampel sempena kemasukan pelajar baru sesi Mac 2015. 


Objektif program ini dijalankan adalah untuk memperkenalkan Persatuan Mahasiswa Hadhari (PMH) kepada pelajar baru dengan persatuan Islam di kampus  disamping memberi peluang kepada pelajar baru mengikuti aktiviti-aktiviti yang diadakan oleh para penggerak Persatuan Mahasiswa Hadhari (PMH) UiTM Kampus Puncak Perdana. 

Antara pengisian ketika program tersebut ialah pembentangan daripada setiap biro dalam Persatuan Mahasiswa Hadhari (PMH) iaitu Biro Tarbiyyah dan Kebajikan (BTAR), Biro Dakwah dan Surau (BDAS), Biro Usahawan (BIUS) dan Biro Publisiti dan Multimedia (BPUM). Bukan itu sahaja, kami juga mengadakan cabutan bertuah kepada 50 pelajar terawal yang datang. Pendaftaran ahli baru juga dibuka. 

Sepanjang program berlansung.



Penyampaian cenderahati kepada Penasihat PMH Ustz Azlan


Antara 10 orang yang terpilih menerima cabutan bertuah


Antara 10 orang yang terpilih menerima cabutan bertuah


Barisan Penggerak PMH Kampus Puncak Perdana



Jangan lupa sertai kami di saff kepimpinan Persatuan Mahasiswa Hadhari. Kami mengadakan temuduga pengambilan penggerak baru pada 16-18 Mac 2015. Terbuka kepada semua pelajar IM dan FiTA semester 1-5 . Kehadiran anda dialu-alukan untuk menjadi sebahagian keluarga PMH UiTM Puncak Perdana.

Sekian terima kasih.



No comments:

Post a Comment